TGIF

Äntligen fredag. Även fast alla mina dagar känns som fredagar, så märker man på alla andra att det är fredag idag. Människor är mycket gladare och aa, bättre stämning överallt lixom.

Igår var en av dom bajsigaste dagarna på länge. Så den nämner vi inte mer!
Idag däremot har det varit en rätt skön dag. Vaknade vid halv tio. Vilma var ledig från skolan idag och mamma och Jocke jobbade, så vi var ensamma. Vi satte oss och käkade frulle tillsammans. Sen gick vi ut på en prommis med Tyra. Sen hade vi tråkigt. Vi försökte komma på nåt kul att göra. Så vi spelade mitt gamla Markoolio spel haha. Kommer du ihåg det Elena? Shit, vi spelade det fan varje dag när vi var små.
Efter att vi hade spelat en omgång kom Fia och lämnade Ebba här. Så satt vi alla tre och spelade haha. Jag vann andra omgången, wohoo!

Vid två var det dags för smink och hårfixning. Tjejorna skulle nämligen på disco haha. Så jag sminkade dom skitsnyggt. Ebba ville att jag skulle krusa hennes hår, så det gjorde jag. Vilma ville ha lockar, så jag lockade hennes med plattången! Dom blev så söta :).
Sen traska dom iväg till discot. Helt själva. Skoja inte att dom var stolta och tyckte att dom var skitsnygga haha!
När dom gick så gick jag ut på en långprommis i skogen med Tyra. Det var så jäkla skönt väder så jag skulle kunnat gå i evigheter.
Sen kom Fia, Mattias och Affie förbi en stund. Målade Affies naglar som vanligt haha.

Nu kom precis Ebba och Vilma hem. Dom hade köpt en present till mig haha. En lakritsklubba. Så söta! Nej, men nu ska jag spela Markooliospelet med dom. Dom älskar det haha.
Ikväll blir lugn. Jag och Elina funderade på utgång, men kom fram till att en hemmakväll skulle sitta bättre. Vad har hänt egentligen?
Meeeen, ha en härlig fredag allesammans ♥

 


Kommentarer
Postat av: Elina

hahah jaa älska markooliooo azzå:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback