Sjätteoktober

Tänkte berätta lite om helgen eftersom jag inte har skrivit på ett tag.

I lördags blidde det ju utgång. Förfesten var hos Maria och vi hade det jätte mysigt :)! När vi skulle bege oss ner på stan bestämde vi oss för att skippa bussen och beställa en taxi istället. Såååååå mycket skönare! Gå i Marias mördarbacke med snorhöga skor är ingen höjdare.
När vi väl va inne på 550 var det bara dans som gällde. Vi dansade och drack haha! Mycket rolig kväll alltså :)..
Det blidde ingen efterfest men hade ett trevligt samtal med en kille som hade gått i Blombacka några år innan jag började där. Han dog när jag sa att jag hade haft Sterby som handledare. Varför börjar man alltid snacka om honom när man träffar människor som gått i Blombacka haha? Iof så är han ju ganska söt hehehehe...

Va väl hemma ruuunt 4-5(?). Somnade på stört! Dagen efter ringde klockan NIO. Jag ville dö. Som tur va var jag inte bakis, men väääldigt trött. Vi fixade allt det sista och proppade bilen full med saker, sen begav vi oss iväg mot Täby galopp. Det var ju bakluckeloppis som gällde :)!
Sålde massa skit och jag fick ihop några hundringar för mitt skit. Dock var vi tvugna att abryta försäljningen för klockan två kom världens ösregn. Så alla bara slängde in grejerna i bilen och drog därifrån.
När jag kom hem var jag så frusen och trött att jag inte visste vilket ben jag skulle stå på. Så jag kröp ner under täcket och läste några kapitel i boken och sen somnade jag. Sov från fem till sju! Tror aldrig jag sovit skönare.

Iaf, idag är det tisdag och jag har läst lite mer i min bok. Jag kan inte lägga undan den. Sen åkte vi till Skärholmen en stund. Hittade maaaaassa fint, men har inge pengar så inget fick följa med hem! Inte bra att gå i Skärholmen med noll kronor i plånboken. ÅNGESTFRAMKALLANDE!

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli åtta. Då ere säsongspremiär för Ugly Betty, och efter det Desperate Housewives :D! Nej, ska kolla klart på Christine nu. Så jävla bra haha!
(Bilder från helgen kommer när jag orkar sätta in dom från kameran, höhö)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback