JagvillutJagvillutJagvillutJagvillutJagvillutJagvillutJagvillutJagvillut

Ååååååh, mitt partysug är på topp idag alltså. Och typ ALLA ska ut ikväll. Vill jag börja gråta eller? Jag har verkligen noll kronor i min plånbok, hur fan ska jag kunna gå ut? Men jag får se hur kvällen slutar. Kanske sker ett mirakel.

Gårdagen var iaf väldigt mysig. Vilma däckade dock vid nio och tog upp hela soffan, så hon var inte så fredagsmysig haha. Kollade på IDOL, och jag DOOOOOG när hon idiot Camilla kom med. Asså på riktigt. Hurfan tänkte dom? Och så gjorde hon samma misstag igen. Dödade en sjukt bra låt! Hoppas hon åker ut FÖRST av alla..
Blev rätt sent inatt, somnade väl vid tre tiden. Låg och lästa min braiga bok rätt länge. Kan inte sluuuta!

Jag drömde sjukaste drömmen inatt. Jag drömde om BEBISAR! Syster Linda hade fått sin lille, Elin hade fått en liten, ELINA hade fått en liten flicka och sen kom Stina-Lee där med sin lilla flicka. Bebisar everywhere! Helt galet, men väldigt mysigt :). Undra vad detta betyder? Hmmm...

Men nu ska jag följa med Elina till Systemet. Det lutar åt utgång ikväll faktiskt. Måste bara smöra så jag kan låna pengar av någon heheheheh!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Elina

att ja e på barn med bibiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil mahahahahha. ja du äre kirrat snoppen!

2009-10-03 @ 14:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback