IKEA

Idag blidde det IKEA. Jag, mamma, Vilma och Elin tog en liten tripp. Kände mig på CP humör så jag va väl inte mycket till sällskap. Vaknade verkligen på fel sida idag.
Men vi käkade lite mat, kollade runt. Bunkra upp med mer doftljus så nu fan ska det lukta tropiska frukter här inne.
Vi var hemma vid sex. Alltså för ungefär en timme sen. Jag tänkte lägga mig och läsa när jag kom hem, men sen kom jag på att jag läste ju ut bokenigår natt :(. SHIT JÄVLA GETANUS vad spännande det var i slutet. Och jag får panik att jag inte har den fjärde boken att börja med på en gång. Vet inte när den kommer ut på pocket, men så fort den gör det blir den MIN! Tills dess ska jag läsa om de tre andra böckerna :).

Imorn fyller min kära pappi år. Fia och Elin ska åka upp med tåg och träffa honom. Jag vill med, men jag har ju inget busskort. Men jag kollade upp vad ett dygnskort kostade, 60 kr, så jag kanske får låna pengar av mamma eller nåt. Shit vad jag saknar att åka buss. Jag har inte åkt buss på jag vet inte hur länge. Det gjorde man fan dagligen förut! Trodde aldrig jag skulle sakna det.

Aja, nu sätter jag punkt! HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback