Fredagsmys

Idag har jag farit runt lite överallt. Mamma väckte mig vid tolv (hon sa att hon skulle väcka mig vid tio, därför ställde jag ingen klocka, så det var hennes fel att jag sov länge höhö). Sen bestämde jag mig för att hjälpa min tekniskt efterblivna mamma att fixa en e-mail haha. Så nu har äntligen min kära mor en mailadress haha. 100 år efter alla andra!
Vid ett kom Vilma hem. Vid två bestämde vi oss för att ta en tripp på stan. Jag och Vilma fikade på Nancy's och mamma tog en kaffeeee. Jag blev så mätt så jag trodde jag skulle dö. Aldrig blivit så mätt av det (är tillochmed fortfarande mätt haha). Sen traska vi runt lite på stan en stund. Hittade massa fint, även fast jag inte kollade. Det liksom bara uppenbarade sig framför mina ögon. Suck!
Efter det blidde det Rusta. Hittade en skitsnygg flanellskjorta där hahaha. Riktig skogshuggarskjorta! 99 kr kostade den. Ett riktigt kap, OM jag hade haft pengar.
Sen åkte vi föbi ÖB och shoppade lite fredagsmys och sådär. Så det är väl så min fredag kommer se ut. Fredagsmys framför IDOL (som förövrigt har MICHAEL JACKSON tema, och jag kommer DÖÖÖÖÖÖ) och Blades of glory som går idag. Roligaste filmen haha!

Ha en mysig fredag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback