Twilightnerd

Idag tvingade jag mamma köpa Klick. Det skulle nämligen vara en Twilightbilaga med dagens tidning. Hon köpte även någon annan Twilight tidning som jag inte ens visste fanns. Men jag blev glad. Massa bilder och sånt där kul. Så nu har jag tagit ut några affisher och satt upp på insidan av min garderobsdörr haha. Vill inte förstöra väggarna, och jag känner att jag är lite för gammal för att ha affisher tapetserade i hela rummet. Som man hade när man va typ 14.
Jag har blivit helt fast i hela Twilightgrejen. Vet inte vad det är, men det bara går inte att sluta tänka på. Kalla mig tönt, men jag tror jag är Twilightberoende haha.

Nej nu börjar Idol igen! Undra vem som åker ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback