Svinis

Hallu allesammans!

Måndag idag, eller nej det är ju tisdag höhö. Alla dagar bara flyter ihop. Svårt o hålla reda på dom! Men iaf, har inte hänt mycket idag. Har suttit och knåpat ihop en bild till Twilight tävlingen. Hahahaha jag kommer absolut inte vinna, men det känns bättre att man har försökt än att bara strunta i det höhö.

Nu sitter jag och väntar på mat. Efter middagen blir det svinissprutan! JAG KOMMER DÖÖÖÖÖÖ... Jag hatar sprutor. Senaste gången jag tog blodprov typ svimmade jag. Jag vill inte jag vill inte jag vill inte. Men jag har försökt intala mig att det är ju över på några sekunder. Tänk när jag tatuerade mig. Då låg jag tre timmar och plågades. Så det här är ju ingeting egentligen! Men ändå.. JAG KOMMER DÖÖÖÖÖÖÖ!

Håll tummarna att jag inte bara kan gå baklänges efter det här haha!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback