Surprise

Idag fick jag en överraskning. Vid typ tiotiden så ringde Elin och sa att jag skulle komma ut och hämta nåt som hon skulle lämna. Jag trodde det va nå skit till mamma eller nåt (mamma & co va nämligen inte hemma).
Sen när jag gick ut så såg jag att hon höll i ett paket. Och när jag öppnade det var det "Så länge vi båda andas" i paketet. Jag dog! Nu har jag hela The Twilight saga på svenska. TACK TACK TACK TACK ♥. Ska börja läsa den snart...

Nu är jag mycket sugen på att beställa hem alla böckerna på engelska . Jag vill ha dom fint i bokhyllan. Och läsa också såklart.
Jag har hittat hela serien, inbunden och på engelska för 409 kronor på CDON. Är inte det rätt bra pris? Det är ett gaalet bra pris. Jag är väldigt suuuugen. Men om jag beställer hem dom, då har jag bara 100 kr kvar i min plånka. Men det känns ju lite bättre att slösa pengar på böcker än på utgångar. Åh jag vet inte hur jag ska göra! Får väl fundera på det. Bara dom inte tar slut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback