Skitarm

Jag har skitont i armen efter den där jäkla sprutan (som inte kändes alls, all nervositet heeeelt i onödan). Jag känner mig som ett handikapp. Sen har jag panik. Jag vill ha ett jobb NUUUUUUUUUUUUUUUU! Jag är så sjukt trött på det här. Men jag vet inte vad jag ska göra förutom att bara fortsätta söka jobb som en galning. Suck!

Idag har jag iaf vart på en megalång prommis med Elina och Tyyyyris. Tyra var helt galen i skogen när hon fick springa löst haha.. Tre timmar gick vi. Helt slut när jag kom hem!
Vid sju råkade jag somna haha. Vaknade vid åtta igen lagom till Scrubs. Sen blidde det Grey's och nu tog So you think you can dance.

Nu sitter jag och funderar. Ovanligt.. Jag vill inte ha helg. Av massa olika anledningar. Och sen funderar jag på hur jävla mkt jag vill flytta från den här stan, skaffa ett jobb någon annan stans och få ett LIV! Suck..
Nej nu skiter jag i det här.. Ingen mening i nåt jag skriver ändå.

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Linda

Flytta hit =) billigt å bra hahahaha...Borlänge kanske =) Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback