Party!

Varför känns det som det var jätte länge sen jag var ute? Bara för jag inte var ute förra helgen så känns det som en evighet sen haha. Jaja, ikväll blir det iaf utgång. Jag, Elina och Maria! Klockan åtta kommer bajskorvarna hit.
Senare blir det 550. Såklart höhö!
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Ovanligt! Sen har två av mina naglar gått av, och en tredje är påväg. Vad är det häär? Jag kan inte leva utan mina naglar!!!! Känner mig handikappad. Åh! Jätte deprimerande..

Nej, nu ska jag sätta mig och göra lite lockar i håret. Får väl ta en titt i min extremt tråkiga garderob också, i hopp om att hitta nåt roligt att ha på mig.

Men ni får ha en jätte mysig lördag. Ta det lugnt med drickan för det ska iiiinte jag MOAHAHAHA!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback