Midnight sun

Idag har jag inte gjort mycket. Man blir deprimerad av att bara kolla utanför fönstret. Vad är det för jävla skitväder?? Lite sol skulle inte skada..
Mina planer idag va egentligen att gå ner på stan och framförallt kolla böcker på Bibblan. Har ett par jag vill låna. Alla har såklart med Twilight att göra haha. Vad annars?!
Men jag råkade sova för länge, helt slut efter att bara sovit fyra timmar natten innan, så jag bestämde mig för att de får bli en annan dag.

Istället la jag mig och läste några kapitel i Midnight sun på datorn. Det är Stephenie Meyers bok Twilight, fast skriven ur Edwars ögon. Galet bra! Varför den bara finns på internet är för att den läckte ut, och då bestämde sig Stephanie Meyer för att inte publicera den eller vad man säger. Istället finns den på hennes hemsida!
Inte för att jag tror någon var intresserad men ändå, haha.

Nej, men ska väl fortsätta läsa lite. Jag bad mamma köpa kolgrillen till mig när de kmr hem från mormor. Det muntrar alltid upp!

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback