Happy!

Jag och Maria har snackat om att vi ska gå och se New Moon. Jag har väntat på en biobiljett som ska bli hemskickad till mig men som aldrig kommer. Så istället för att vänta sa Maria att hon kunde bjussa mig. TAAACK MARIAAA, du räddade min helg haha ♥! Nej, men som jag sa till dig. Nån gång i framtiden, typ om tio år då jag lär få min första lön, så bjussar jag dig på bio. I promise!


Så ja, imorn blir det New Moon för andra gången. Och jag längtaaaaaaaaaaaar! Även fast jag redan sett den och läst boken två gånger, så vill jag bara se den mer o mer o mer. Filmen blir 9202 gånger bättre om man har läst boken. Det garanterar jag!


En 
av mina favoritscener (jag har många haha, typ hela filmen) är då när (DOM SOM INTE VILL VETA LÄS INTE!) Bella och Jacob står i köket och nästan kysser varandra. Då när Jacob mumlar nånting. Jag fattade inte vad han sa, men har fått reda på nu att han pratade Quileute, och han sa "stay with me forever".. Åh jag dog då. Stackars Jacoooooob. Hur ska man kunna välja mellan Team Edward och Team Jacob?!?!
Men, jag är nog Team Edward. Om man har läst böckerna så vet man att Jacob hittar sin lover ändå :)!


Tänkte att jag skulle kolla Twilight nu ikväll, eftersom jag ska se New Moon imorn. Men jag såg den i förrigår, och det är nog inte så att jag har glömt nåt. Haha!

Nej, sluttjatat om Twilight nu. Ska läsa lite bloggar och sen lägga mig och titta på TV!

HEJSVEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback