Fredagen den trettonde

Igårnatt var det omöjligt att somna. Jag låg vaken till halv sex. Jag gick igenom alla tankar som fanns i huvudet en miljon gånger. Om jag kunde skulle jag byta ut mitt hjärta och min hjärna. Slippa känna dom här känslorna och slippa tänka dom här tankarna.
Min sömnlöshet resulterade i att jag vaknade vid ett (vilket iof var rätt tidigt för att vara mig). Jag ville egentligen bara fortsätta sova, vilket jag utan problem kunde gjort. Var galet trött, och hade verkligen noll motivation att gå upp. Jag skulle ju ändå bara lägga mig och glo på TV, eller sätta på datorn och läsa massa bloggar, eller lägga mig i sängen igen och läsa böcker som jag redan läst en miljon gånger. Jag kunde lika gärna ligga kvar och sova tänkte jag..
Men jag tog mig i kragen och gick upp. Ställde mig i duschen på en gång för att piggna till. Det hjälpte. Städade upp lite i rummet, dvs plocka upp alla kläder som låg utspridda över hela rummet. Sen satte jag mig och fixade mina naglar som verkligen har fått lida den här veckan. Dom såg förjävliga ut!

Idag blir det en lugn fredag. Ska upp tidigt imorn och sitta barnvakt åt min kusins två pöjkar. Dom bor i Nykvarn. Jag är lost i Nykvarn. Okej Nykvarn centrum. Kanske får ta bussen in till stan och gå till Torekällberget eller något annat kul. Men jag på bussen med en vagn och två ungar vet jag inte riktigt hur det skulle gå. Men men, jag får se vad som händer imorn helt enkelt.
Ikväll blir det iaf IDOL och tacos. En riktigt slö fredag med andra ord...

Ciao!


Kommentarer
Postat av: elina

aa alla fredagar är typ slöaaaaaaaaaa

2009-11-13 @ 18:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback