Breaking Dawn

Idag blev det en snabb tripp på stan. Lämnade tillbaka lite saker som jag köpte igår, sen gick jag förbi biblioteket och lånade Breaking Dawn. Den fanns bara inne på engelska, men det är nästa bättre. Den är fett fet också så nu har jag verkligen något att läsa mahaha... Efter stan åkte vi förbi ÖB en snabbis.

Så fort jag kom innanför dörren satte jag på mig myskläder och la mig i sängen och läste, och slutade nyss. Hann läsa typ 150 sidor. Och jag tror detta kommer bli min favoritbok från serien maha. Denna är mycket gladare och lyckligare än dom andra. Iof har jag ca 600 sidor kvar att läsa så ska väl inte säga för mycket höhö. Men hittills så är den sjukt galet bajs bra!! Har typ gråtit igenom alla sidor...

Nu sitter jag och väntar på att Mammas pojkar ska börja, efter det blir det paradise hotel. Sen lägger jag nog mig och läser igen haha. Om det inte finns nå annat kul på tvn!
Imorn är det äntligen helg vilket innebär NEW MOON PREMIÄR, OCH UTGÅNG PÅ LÖRDAG!!!

Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback