Black is back

Sådär. Har precis målat klart naglarna. Blidde svart denna gång. Har nog inte haft svart nagellack på evigheter. Bara för att jag alltid har så långa naglar. Tycker inte det passar med svart då. Men nu har jag klippt ned dom, så nu passar det perfa. Skoja inte att jag hade ångest när jag va tvungen o klippa mina långa fina naglar. Buhu!

Jahapp. Idag är det fredag. Blir som sagt bioooo ikväll! Vid åtta tiden ska vi åka. Vette fan vad jag ska göra tills dess. Bajstråkigt! Skulle kunna städa lite. Men det kan jag ju inte göra eftersom jag precis målat naglarna. Inte okej om det blir ett hack eller något i färgen haha.
Jag får väl sitta här framför datorn och tvn istället. Kanske kollat Twilight eller någe!

Ciaaooo


Se Edward överallt. Kolla på den röda pricken i ca 30 sekunder. Kolla sen på en vägg och blinka några gånger. Då får ni se Eeeeedward maha! Det funkar.


Kommentarer
Postat av: maria

Ähh men fyy fan, haha jag såg honom jätte länge juu :O haha läskigt !! =(

Postat av: anton

inte klippa lååånga är finast. har du genomskinligt nångång när de är långa?

2009-11-28 @ 11:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback