Barnvakt

Sådärja! Då var man hemma efter en heldag med busungarna...
Satt ju barnvakt åt min kusins ungar, Marcus och Max. Klockan ÅTTA klev jag upp ur min underbara säng och gjorde mig i ordning. Jag somnade runt 4-4.30 inatt, eller imorse kanske man ska säga. Så jag fick typ fyra timmars sömn. Jag var en zombie med andra ord!

Har iaf haft en mysig dag. Busat med ungarna, gått och köpt lördagsgodis och spelat MASSOR med TV och datorspel haha. Så jäkla härliga ungar det där!
Nu är jag som sagt hemma. Ganska slut efter dagen. Men känner jag mig själv rätt kommer jag ändå inte gå och lägga mig tidigare än tre.
Mina kvällsplaner är... Nada! Ska bara ruttna här i min ensamhet. Det blir iaf god mat. Det är ju ett plus!
Imorgon tänkte jag att jag kanske skulle ta en tripp på stan. Främst för att svänga förbi bibblan och se om dom har "Så länge vi båda andas" inne.. Eller några av dom andra böckerna på engelska. Vill verkligen verkligen verkligen läsa dom på engelska också. Men brukar biblioteket ha öppet på söndagar? Hmm, får kolla upp det.

Jaja, ni får väl ha en bra lördag!

PS. Jag längtar så äckligtjävlapissanusfispenis mycket till fredag. Jag tror aldrig jag har längtat efter en film såhär mycket förut!

Kommentarer
Postat av: elina

BAAAAAAAAAAAAAAAJSLÖRDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!

2009-11-14 @ 18:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback