ÅH :(!

Har suttit och väntat hela dagen på New Moon trailern som skulle komma under Ullaredsreklamen. De skulle nämligen avslöja en tävling där man kunde vinna en resa till LA och premiärgalan för New Moon. Jag skulle i princip göra vad som helst för att vinna denna resa.

"
The Twilight Saga (Sweden) Som ni kanske sett på TV ikväll så är det dags för tävling här. Vi vill belöna det bästa Twilight-fanet med en resa till premiärgalan i Los Angeles! Nu vill vi att ni bevisar vem av er som är det grymmaste Twilight-fanet. Kanske ni har ett eget Twilight-rum hemma, driver den bästa Twilight-bloggen eller bara är den som ääälskar Twilight allra mest?
Posta ett foto eller en film här på sidan där ni bevisar att ni är värda resan! Ni har t.o.m. imorgon midnatt på er! Resan är till LA för vinnaren och en kompis nu på måndag. Du måste vara 18 år. Lycka till!"

Har noll fantasi och ingen aning om hur jag skulle kunna bevisa att jag ÄR den som älskar Twilight mest haha. Trots att det är sant! Någon som har någon bra idé? Förstår ni om man skulle vinna. Helt galet! Jag skulle dö. På riktigt.
Men det är väl bara fortsätta drömma.. Höhö!




Kommentarer
Postat av: LINDA

HAHAHAHAHA

Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA Söta lilla Nadja =) Hoppas allt går bra för henne å hälsa tillbaka om du stöter på henne! allt bra med dig då party nissa =) Puss puss

2009-11-10 @ 13:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback