Time to write!

Då var det dags att skriva några rader här igen då. Har blivit sjukt dålig på att uppdatera! Jag var ju fan bloggberoende förut. Vad har hänt?

Jaja! Det har väl hänt lite grejer sen jag skrev sist.. Bland annat hade vi mösspåtagning i torsdags. Sicken dag säger jag bara!
Dagen började med Igelstaloppet. Fyfaaaan vad jobbigt det va haha. Men jag klarade mej igenom det! Sen fick man jalla sig o byta om o sådär. Vi stod o trängdes inne på handikapp toan för omklägningsrummen var proppade. När alla var färdigpiffade var det dags för lurre, men jag åt inget. Det var liksom chiliconcarne... Not my cup of tea!
Sen var det dags för lite snack i klassrummen. Varje klass skulle utse en "klassens siren", "klassens härmapa" och "klassens tumrullare". Vi valde Maria, Cilla och Alex.. Det var typ som som vågade ställa upp haha!
Efter det var det Igelgalan.. Fan va kul det va haha :D! Då skulle dom man hade utsett göra vissa saker.. Vi vann inte, men det var jävligt kul :)!
Sist var det själva mösspåtagningen. Då gick vi ut och lyssnade på lite tal, satte på oss mössorna och sjöng lite. Fick rysningar när man tänkte att det bara va lite mer än en månad kvar tills vi står där på studentdagen. Helt sjukt!

Sen skyndade jag mig hemmåt och började fixa mej inför kvällen. Körde på barbent och endast jeansjacka över klänningen. Kändes lite skepptiskt, men fan det kändes som sommar så jag slog på stort :D!
Vid halv åtta var jag hos Maria där vi började dricka lite smått.. Det var jag, Cilla, Maria och Tessan! Vid nio (?) tog vi tåget till Sthlm, och sen begav vi oss till Thomas kompis Robert. Där var det lite folkt och drack vi och hade sjukt kul. Väldigt skönt att träffa nytt folk och komma bort från äckel Södertälje. Det blev lite mycket dricka för mig, så jag minns typ bara förfesten haha! Inte bra inte bra... Men när kvällen var över tog jag, Tessan och Maria nattburren hem! Mamma kom och hämtade oss på centralen, och sen skjutsade hon hem dom, och åkte förbi Donken och köpte mat till mej. TAAACK MAMMIII!
Men trots lite väl mkt dricka så hade jag sjukt kul i torsdags :). Tack flickor!

Resten av helgen har jag inte gjort så mkt. Men nu ska jag kolla på Wipeout, medan jag laddar upp lite bilder här!



Cilla och Nina innan loppet :)!



Yeeeaaah!



Efter loppet blidde det lunch utomhus! The bloooonds..



The brunettes.. Haha fan va snygga vi är!



Camen posar innan vi ska in till Igelgalan :)!



Cillus, Tessan och Nina, som ser ut att ha tagit en sup innan galan hahaha!



Love my shooooes!



IGELGALAN :D!



Engelska Nina var konferencier :)!



Maria sjöng Lips :D (som är som Sing Star typ)



Cilla shakade haha..



Alex spelade Guitar Hero, och trashade gitarren haha!



Lite tal, som faktiskt var riktigt bra. Första gången man verkligen lyssnade haha!



Mössorna PÅ!



Tessan, Cilla, jag och Nina :D!



Solig bild på bästa trion!!!



Jag och Nina posar i solen!



Megamuttan :)!



Nu har det blivit kväller och partyoutfiten är på! Jag sitter som en gubbe hemma hos Maria och läser tidningen...



Vad annars? Haha...



Cilla och Maria på tåget. "Hej vi är inte alls blonda".. Haha!



Fiiina haha!



Hemma hos Robert! Titta vilken fin bild jag fick på Cilla och Thomas.. Älskar bilden :D!



Folk :)!



Mer folk!



Det ser ut som Maria håller på o ramla ur soffan, och Tessan lipar åt någon haha!

Det var dom bilderna det! Nu ska jag kolla klart på Wipe out, och sen platta håret!

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback