Överlycklig

Kom hem för skolan för en stund sen, och så tänkte jag att jag skulle prova sätta på min dator för att se om den funkade.
Det hände nämligen en olycka för några dagar sen.. Jag satt o glodde på tv här i min soffa och på bordet stod ett glas vatten som nästan var slut. Det va typ 2-3 cm med vatten kvar! Sen bestämde jag mig för att jag skulle lägga mig ned, och så råkar jag slå ner vattenglaset, rakt på datorn och hela tangentbordet. Jag fick panik, och tog min filt och tryckte mot hela datorn, sen sprang jag och hämta papper och torkade datorn snustorr. Men det hade hunnit rinna ner vatten mellan tangenterna. Så jag stängde av datorn och lät den vila!
Dagen efter satte jag på den, och då surrade den lite, och det kom inte fram någon bild. Då ville jag döööö! Mamma sa att hon fortfarande har 7000 kvar o betala på datorn, och då ville jag gå o hänga mig. Men jag lät den va i några dagar. Och nu när jag kom hem satte jag på den för att se om det var bättre. Och TADAAAAAAA, den funkar utmärkt! Jag blev så glad så jag tog lilla Mysan och pussade ihjäl henne.. Riktigt skönt! Nu blir mamma glad också..

Nu funderar jag på allt vi har o göra i skolan. Varför spara allt till slutet?! Detta har vi kvar:

♦ Två uppgifter i Idrott&Hälsa B
♦ Hålla en egen idrottslektion
♦ En uppgift i Psykosocialt arbete
♦ Redovisning om pedagogiken Reggio Emilia
♦ Prov i arbetsmiljö&säkerhet (imorn)
♦ Rapportskrivning i projektarbete
♦ Slutprov i teckenspråk

Det var allt tror jag.. Kanske inte låter mycket, men det känns väääldigt mycket! Har säkert glömt nåt också. Nej, ska väl kolla om jag fattar nåt av Idrott&hälsa B uppgifterna..

See ya! 

Kommentarer
Postat av: Elina

kämpakämpakämpaaaaaa! Du grejar de galant, MKT bättre än vad ja gjorde! <3

2009-05-18 @ 20:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback