Hahahahahaha!

Asså jag kan inte sluta garva efter gårdagens HÄNDELSE!!!

Men första ska jag berätta lite om vad som hände innan. Tessan kom hit vid sju typ, så fixade jag hennes hår o lite sådär. Sen skjutsade mamma ner oss på centralen där vi mötte Maria. Hoppade på tåget och Cilla hoppade på i hamn.
Vi va väl framme hos Thomas runt kvart över nio-halv tio. Då satt han och Micke och kollade hockey. Sverige loosade ju, men vi var glada ändå.
Vi drack och pratade och samtalsämnena var väldigt spridda haha. Mycket pats blev det iaf hahaha!
Vi drog ut rätt sent, och efter många om och men blev det Göta Källare som Thomas rekomenderade. Det var egentligen 21 där, men vi kom in iaf mahaha. Det var väl inget superställe, och det kändes rätt surt att betala 120 spänn. Men men, man måste ju prova.
Musiken stängdes av vid halv tre, även fast stället stängde vid tre. Rätt dåligt! Vi hämtade iaf ut våra jackor, och styrde våra klackar mot donken. Och det var DÅ det hände.... Hahhaha asså jag börjar bara garva när jag tänker på det.
Men iaf vi var som sagt påväg till donken, och så står vi och väntar vid ett övergångsställe och det är röd gubbe. Efter ett tag ändrar det till grönt, och vi börjar gå. Helt plötsligt kommer en bild, och tutar och killen i passagerarsätet skriker typ "JÄVLA IDIOTER NI KAN JU INTE BARA GÅ", eller nåt sånt, och jag och Cilla dampar ut och skriker "DET ÄR JU GRÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT", och så kollar vi in i bilen, och gissa vem det är som kör. MAGNUS FUCKING CARLSSON HAHAHAHAHAHA! Asså vi dog av garv, och han såg ju att vi såg att det var han, så han skämdes ju järnet. Fyfan vad kul det va! Jag garvade hela vägen till donken, och hela nattbussresan hem. Helt sjukt!
Väl hemma deckade jag i sängen och det var sjuuuuukt skönt.
Helt okej kväll med underbart sällskap. Jag är så glad att jag har er som vänner!


Nu sitter jag här med lilla Tyra i famnen, och funderar på om jag ska hoppa in i duschen. Men jag vill inte väcka henne! Ikväll tänkte jag och Elina hitta på något, men vad vet vi inte. Men det visar sig. Vi kanske åker förbi hem till Cilla som är själv hemma. Det visar sig helt enkelt!
Men ni får ha en mysig lördag allesammans!

PUSS!


Watch out for Mange!!

Kommentarer
Postat av: TessanSessan

hahahha men shit alltså. nej våra sms var ju bäst ;) jag döööööör hahaha Magnus fucking carlsson !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback