Hahahaha!

Fick nyss sms från bästaste Cilla som jag bara måste skriva här haha!

"Haha jag har nyss kissat på toan som har lämnat många roliga minnen! Jag är hos Robert, vi ska akut ut, vart är du?! Kändes fett tomt utan dig! :) massa fina hängpung. (jag menar jag är ju med dem) haha!
Puss o mega kläm på vingmuttan! Jag är nästan full åh vad jag längtar efter dig vill skratta åt typ spiderman o sånt! Du är typ min man i kvinnlig form! Haha nu ska jag va tyst innan jag spårar totalt haha :) puss på min favvo johannes! Fett långt sms god natt! :) <3"

Bästa smset jag har fått på länge hahaha. Det gjorde mej glad även fast det var ett fyllesms haha! Du är så bäst little mutt  <3



Det börjar bli en tradition med "Spiderman" på toaletten.. Hahaha vi e så långt ifrån normala som det bara går!


Kommentarer
Postat av: tessansessan

haha ni är så sjuka ! :) ååh fan vet inte ens om jag har TV400 :O måste checka !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback