Uttråkad

Usch vad tråkigt det blidde nu när alla bra program är slut. Sitter här och käkar tortilla (två L blir J haha) chips och glor på Americas best dance crew. Borde egentligen plugga! Känner mig så jävla stressad över massa saker som jag egentligen inte borde känna mig stressad över. Sjukt jobbig känsla!
Iof så har vi massor i skolan, projektarbetet gnager i huvudet heeeela tiden. Drömde tillochmed om det inatt! Vi har en redovisning som måste bli klar, nationella i svenska på onsdag. Fem härliga timmar med bara skrivande! Hääärligt.. Sen har vi prov nångång i veckan oxå. Bra koll där! Och juste, jag har två APU uppgifter som jag inte har gjort klart ännu. Uscha!

Imorn är det iaf skola som gäller. Börjar kvart i tio tror jag, och då har vi gympa. Jippiiiie! Sen nångång under dagen har jag utvecklingssamtal. Sen slutar skoldagen KVART I FEM! Hääääärligt. Efter skolan ska jag iaf steka mig lite i solariet. Gäller att sola järnet nu dagarna innan studentskivan om inte alla ska bli rädda för mig. Är ju fan genomskinlig snart!

En annan sak som stressar mig är alla studentgrejer den här månaden. Det är så mycket som behövs göras och betalas och lalalaa... Pengarna bara flyger iväg! Men det är väl sånt man får ta antar jag.. Det blir nog en skitbra månad trots allt! Önskar bara jag hade lite mer pengar i plånkan.

Nej, nu sätter jag punkt. Ska kanske göra lite på APU-uppgifterna. Det finns ju inget att titta på på tvn, så då kan man ju passa på!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback