Tisdag!

Tänkte skriva några rader här innan jag springer till bussen i detta hääärliga vårväder. Jag ska nämligen ta en fika med Elina...

I helgen var jag ju som sagt i Daaaalarna. Hade det supermysigt verkligen! Härligt att umgås med familjen :D. Och Liams min när jag, mamma och Vilma hämtade honom på hans dagis var oslagbar hahaha. Han blev helt till sig och man såg hur överlycklig han blev haha :D! Lilla Titi... Berättar mer om den trippen när jag har tiiid! Massa bilder tog jag oxå. Hoppas min dator bestämmer sig för att funka snart! Börjar bli riktigt irriterad.

Nej, nu ska jag snart klä på mig och sen springa till bussen. Tror jag slänger på mig nya vårjackan faktiskt!

Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback