Bajs på rubriker

Jahapp, behöver väl inte skriva att jag blir galen på mitt internet? Har fortfarande inte fått det fixat. Vettefan vad som e problemet.

Dagarna rullar på iaf. Nu har man kommit in i allt skolarbete igen. Så jäkla sjukt att de e så lite tid kvar. Tiden går fööör snabbt!
Den 8 april är det dags för studentskivan. Hör av er om ni vill ha billisar :)! Längtar så äckligt mkt. Ska bli så jäkla kul.

Idag då... Har bara varit i skolan. Efter det tog jag, Cilla och Nina en fika på Nancys och sen agerade jag och Nina jury när Maria, Tessan och Malin hade sitt projektarbete Lilla Melodifestivalen. Det var jätte kul och allt gick super bra :D! Kom hem nyss typ. Är helt slut! Har ingen energi kvar i kroppen. Förkyld e jag oxå! Skönt att vi är lediga imorn.
Imorn ska jag sola, måste få lite färg till studentskivan, sen ska jag o Cilla ta en tripp på stan och göra lite ärenden.
Annars har jag inga planer inför helgen. Känns riktigt bajsigt. Eller jo iof, jag och Elina ska upp till Stockholm och shoppa lite på lördag :)! Men annars är det tomt på schemat..

Nej, det var allt för den här gången. Vet inte när nästa inlägg kommer, men det råder nog ingen nöd på alla mina tusen läsare haha!

ADJÖKEN!



Kommentarer
Postat av: Therese

du har blivit utmanad i min blogg. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback