Midsommardagen

Igår var det ju midsommarafton. Alltid lika mysigt! Men jag saknade syster Linda och ungarna.. Kändes tomt utan dom bajskorvarna!
Men iaf, vi åkte ut till Västerljung.. Och självklart så började det SPÖREGNA så fort vi klev ur bilen. Så det var bara upp med paraplyt och se glad ut. Sen regnade det i princip hela tiden vi var där! Härliga svenska sommar..

Efter lite dans och sådär, så åkte vi hemmåt. Alla kom hem hit o så grillade vi. Så jäääääääääkla gott va det! Självklart käkade jag kyckling moahah. Vad annars :P!
Självklart blidde det efterrätt också.. Jag hade bakat tre kladdkakor, och så hade vi jordgubbar och glass till såklart. Det var också äckligt gott!

Vid typ halv tio åkte alla hemmåt, och jag deckade i soffan framför TVn. Låg o kolla på tv tills klockan blev typ tre.. Sen somnade jag!

Idag är det utgång som gäller. Men imorse fick jag sms av Elina som sa att hon inte kan följa med ut ikväll, för hon har fått världens infektion i visdomstanden. Och vi som hade längtat så jävla mkt! Sån jävla bajsotur asså. Men men... Det blir utgång iaf. Med Tessan, Maria och kanske Malin och Cilla... Enda problemet är hur jag ska komma hem! Mamma jobbar natt, och jag känner inte för att åka nattburren hem själv. Men det ordnar sig nog!

Nej, ska kolla lite på TVn och sådär innan jag ska hoppa in i durren.. Juste förresten, jag ska på kryssning på fredag :D! Ska bli så jäkla kul.. Blir med syster Elin o co!

Ha en mysig lördag allesammans ♥

Kommentarer
Postat av: Elina

aaa jävla bajs nakno tand! skoja inte att ja fick damp! fan om ja inte får nått mot dehär kommer ja avlida på plats

2009-06-21 @ 14:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback