Long time no seen

Shulleee!

Tänkte att det var dags att skriva lite här igen. Det var ju ett tag sen!
Sist jag skrev var jag påväg på kryssning. Det blev väl inte helt som vi hade tänkt oss, men vi hade kul! Kommer aldrig mer kunna dricka spriten som vi köpte på båten, för jag spydde som en kossa dagen efter. En hel ICA kasse med iiiiillröd spya. Jammiiii!

Hemfärden från kryssningen var HEMSK. Trodde jag skulle spy varje sekund! Men jag klarade mig. Och så fort jag kom hem, försvann illamåendet. Men jag gick ändå och la mig, och vaknade vid fyra senare på dagen!
Var galet seg. På kvällen åkte jag till systeryster Elin och tittade på film med henne och Jenni. Vi såg Australia... AMAGAAAAAADD, vilken underbar film. Den har lätt blivit en av mina favoritfilmer. Helt sjukt jävla bajsbra! Njöt av varenda sekund.

I helgen har jag inte gjort mkt. I fredags var jag, Elin och Vilma på en liten tripp i Sthlm. Träffade pappi och vandrade runt lite där. Sen ringde Maria och frågade om jag ville följa med på bio, och jag hade inga andra planer så jag tackade ja. Vi bestämde att vi skulle se Baksmällan, och fyfaaaaaan vad rolig den va hahaha. Garvade genom hela filmen! Sjukt rolig. Måste se den snart igen.

Resten av helgen gjorde jag nada. Har legat i sängen och degat för jag har varit sjuk. Bajsont i halsen och världens huvudvärk. Nu har jag fått lite härlig hosta också.

Idaaag då... Det var tänkt att jag skulle sola idag. Men jag orkade verkligen inte! Istället åkte jag och Eeeelin till Skäris. Shoppade lite grejor faktiskt. En "blus", en klänning, BH, två armband och ett par skiiiitsnygga Harembyxor för 49 kronor haha. Kommer aldrig visa mig i allmänheten med dom.

Det var lite uppdate på de dagar som har gått sen jag sist skrev. På fredag är det midsommar också. Tiden går snabbt, men var är sommarvärmen? Jaja, midsommarplanerna blir väl samma som alltid. Mys med familjen hela dagen och grilla och äta massa gott på kvällen. På lördagen däremot, vill jag ha partyyyyyy! Nån som är på :D? 550 har öppet till tre ju..

Jaja, nu hade jag tänkt att glo lite på TV, och sen sussa. Imorn har jag inga speciella planer. Om jag får Sommarlovskortet imorn kanske jag åker förbi skolan och hämtar betygen. Nån som hänkar?

SOOOV GÖTT! Nöff...



"Blus" från Gina Tricot, 299 kr



Apdålig bild på klänningen, men den är iaf från Gina Tricot och kostade 149 kr tror jag.
Äääälskar färgen!



Armbanden, 40 kr styck på rea. Från Ur&penn!

Kommentarer
Postat av: maria

aaa jag köpte också den bluuusen :D

Postat av: TessanSessan

Skolan är stängd i morgon (18/6) Står på hemsidan när man kan hämta.

2009-06-17 @ 16:33:46
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Elina

mhuhuhu jånas de e inte öppet till tre på lördag, de är veckan där på söörröö. Men vi ska ju ändås ut på lördag så de gör inget =).

2009-06-17 @ 19:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback