Galen dag!

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEN, FYFAN VAD JAG ÄR BRA! Och så var man arbetslös då...

Nej, men fyfan vilken underbar dag det var i torsdags. Går inte o beskriva i ord! Det var en lång men galen dag. Alla var överlyckliga, trots skitregnet. Orkar inte beskriva hela dagen i detalj, kanske gör det någon dag när jag har tråkigt.
TACK ALLA SOM KUNDE KOMMA, OCH STOOOORT TACK FÖR ALLA PRESENTER! Eller jag fick ju bara pengar, men det var det jag ville ha, och fick ihop rätt mycket. Nästan elvatusen! Skulle sitta bra med en resa, men det ser mörkt ut.

Igår skulle jag ju egentligen gått på slutskivan som va på Berget, men jag va så sjukt trött, och hade så ont i min ena fot så jag kunde knappt gå. Så jag sket i det! Men som vanligt ångrar man sig alltid. Men men, gjort är gjort!

Ikväll blir det mys och dricka hemma hos Maria. Like old times! Time to SPÅRA...

PUSSEN!


Världens underbaraste! Ni är guld värda ♥


Bjuder på lite videos som beskriver dagen ganska bra! PARTY THE WHOLE FUCKING DAY...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback