You're everything i need and more

Idag vaknade jag vid halv elva. Inte av mig själv utan av att jag hade skitont i magen! Gick upp o väckte mamma o dom som fortfarande sov. Så åkte mamma o hämta Alfons och Nora. Va ju barnvakt idag igen!
Dom va ute o lekte hela dagen, medan jag låg inne och sov. Kände mig frusen och trött och så hade jag ont i magen. Men mamma passade dom istället.

Jag och Tyra låg o snarka i sängen två timmar, så nu känns det mkt bättre. Jag skulle vilja ta en tripp till solariet. Mitt försök till o sola imorse var inte så lyckat. Solen var ute i 1 minut, sen bakom moln i 10 osv... Frös ju ihjäl!
Aja, ska fråga mamma om hon kan gå med mej till solariet. Så tråkigt o gå själv!
Imorn åker mamma o dom iväg med husbilen igen. Dom blir borta typ en vecka! Skönt, men ändå läskigt att vara själv... Men jag klarar mig nog!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback