Sunday

Då vare söndag igen då. Imorn är det en ny vecka! Men alla veckor känns likadana för mig. Jag måste få tummen ur och göra något åt det. Men jag känner noll motivation just nu. Trots all press och tjat! Jag skulle verkligen vilja dra här ifrån och bara uppleva nya saker och äventyr. Men jag är för jävla feg och osäker!
Imorn tror jag att jag drar upp till Sthlm och tröstshoppar.

På tal om shopping, tänkte visa vad jag shoppade i Skäris i fredags;


Galet snyggt linne med nitar från Gina Tricot, 65 spänn på rean



Jeansshorts från Cubus, 199 kr



Randig tröja från Gina Tricot, 149 kr



Klänning från Gina Tricot, 99 kr på rean



Hämtade ut mina skor från Nelly.se i fredags. I love them!

Nu ska jag kolla vad det blir för väder imorn. Dåligt väder=Sthlm och shopping, Bra väder=Pressa järnet här hemma.

Kommentarer
Postat av: TessanSessan

åååh vad fina kläder ! :) vill också shoppa nytt :D men jag är så jävla kräsen så brukar inte komma hem med så mycket saker :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback