Shullee....

Dags att skriva lite igen dååååå...

I söndags blidde det bio. Det var jag, Fia, Elin, Jennie och Carina! Vi såg BRÜNO haha.. Så jävla sjuk film asså. Den var inte lika bra som jag trodde, men jag garvade hahaha. Det är en film man måste se lixom!
På vägen hem käkade jag donken, för jag hade inte ätit nåt på hela dagen..

Igår vaknade jag seeeent. Typ halv ett! Såg att det var lite sol ute och fick megaångest. Varför var jag inte i solen och soladeee? Men men, inget att göra åt.
Elin och Magnus sov ju här, och när vi vaknat kom Fia, Mattias och Affie. Vi fiiikade lite o så bestämde vi att vi skulle ha en liten grillkväll. Elina joinade oss också. Vi grillade och åt massa god mat. Mattias och Magnus passade på att ta "några" öl hahaha.. Vid nio tiden åkte vi till MAXI och köpte godis, och skjutsade samtidigt hem Eliiina..
Vid elva skjutsade Elin och jag hem familjen Ingeberg och åkte hem o kollade på Big Brother.
Vid typ halv tre bestämde vi oss för att gå o sova. När jag gick in i mitt rum skulle jag kolla så mitt myggnät satt fast ordentligt (hade öppet fönster, så måste kolla satt det sitter fast, annars kommer det in massa äckeldjur). Men då såg jag att det hade lossnat längst ner, jag fick panik och tänkte på att vi inte hade sett Mysan på länge. Jag skrek på Elin och vi sprang ner i källaren och tittade om hon var där. Då såg vi att dörren in till tvättstugan var stängd! Mattias och Magnus hade råkat stänga den när dom hade bastat..
Jag sprang upp och slängde på mig kläder och sprang ut. Gick runt i området med skinka och ropade på lilla Mysis. När vi gick tillbaka mot huset ser jag att hon sitter på trappen. Så jag sätter mej ner och ropar på henne, så kommer hon springandes mot mig o gosar och så bär jag upp henne. Hahaha, både jag och Elin höll andan typ... Fyfan vilken lättnad det var!
Även fast den där kissen är galen så älskar jag det där monstret haha...

Idag har jag inte gjort mycket. Vaknade rätt sent idag med och hoppade direkt in i duschen. Nu har jag precis målat naglarna och tittar på gamla avsnitt av Top Model.
Imorn blir det lite "äventyr" haha. Senare på kvällen blir det troligtvis Myggan Maraton med bästa Cillus..

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback