Seg dag

Gårdagen var väldigt mysig. Vi satte oss på Friday's och Maria och Tessan käkade, sen gick vi vidare till bardelen och satt i sofforna och myste med filtar och goda drinkar. För mig blev det en Mjoito strawberry, och en Strawberry daquiri. Mycket gott!

Vid halv elva begav vi oss mot centralen. Vi var med om lite adventure på vägen haha! Ringde polisen o grejer.
Vi sa hejdå till Cilla vid tunnelbanan, hon skulle till Thomas. Jag, Tessan och Maria vandrade vidare till tåget.
I Östertälje kom mamma o hämtade oss och skjutsde hem bajskorvarna, och sen åkte vi hemmåt.

Idag har jag inte gjort nåt speciellt. Har bara legat o tänkt! Nu ska jag kolla på MJ's minnesstund som jag missade igår. Usch vad jag kommer gråta...

Hejs!
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback