Nyduschad

Tog precis en riktigt skön dusch, och nu sitter jag insmord i massa lotion. Jag behöver verkligen sol nu! Funderar på att ta en tripp till solariet imorn. Man vet ju aldrig när det blir sol igen!

Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska dra upp till Sthlm imorn. Jag kan tycka att det är lite tråkigt att gå o shoppa själv, för jag är sån som alltid behöver råd när jag shoppar. Men jag tror jag måste upp till Sthlm, för jag ska kolla på 20 års present till Eliiina. Hon fyller ju på söndag :D!
Jag får se imorn hur jag gör helt enkelt. Kanske frågar lillesyster Vilma om hon vill följa med. Jag kan muta med en glass eller nåt!

Nu ska jag kolla om vi har nåt gott hemma. Är sugen på kinapuffar!

Kommentarer
Postat av: Elina

snard blir ja en big kvinna höhöh...

2009-07-05 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback