Home alone for a week

Idag åkte mamma o dom iväg med husbilen igen. Dom blir borta ca en vecka! Skönt att vara själv, men alla vet ju att jag hatar o vara själv hemma. Speciellt på nätterna! Men jag ska nog klara mig bra. Får vara vaken till typ fyra varje natt så det har hunnit bli ljust haha..

Efter att mamma o dom hade åkt la jag mig ute o sola lite. Vid tre hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar. Sen mötte jag upp Maria och syster Fia+Nora och Affie på stan. Vi traska runt lite o käkade på Nancy's. Det var bra för då slipper jag göra mat idag. Det är så sjukt tråkigt o göra mat till EN person. Känns ju helt mobbat o sitta där själv vid köksbordet o äta. Kommer typ leva på mackor denna vecka!

Aja, nu ska jag kolla lite på TV. Absoluuuuut INTE på sexan där det är Röd Drake! Skulle jag kolla på den skulle jag nog avlida av rädsla.

HA DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback