Helt slut

Idag var det ju Sthlm som gällde. Var egentligen inte ute efter något speciellt (förutom ett nitarmband eftersom jag tappade mitt igår). Men jag kom hem med lite smågrejer iaf. Förutom ett nytt nitarmband köpte jag ett vitt linne med små nitar (sånt som jag har i grått), en t-shirt, 4 par trosor, ett par "lacktights", 3 par örhängen och sist men inte minst en skitsnygg väska på Ginas sjuka REA, 49 kronor. Det var nog allt tror jag! Elina köpte också massa fina grejor.
Vi mötte även mina kära far och käka lite mat inne på Åhléns. Hamburgetallrik, fett gott!

Vi tog 19.12 tåget hem, och klockan kvart över åtta var jag hemma i min soffa. Helt slut! Provade grejerna jag hade köpt och sådär. Nu sitter jag o tittar på tvn och funderar på vad jag ska ha för partyoutfit imorn! Alltid lika svårt..
Aja, får fortsätta fundera lite. Ska fortsätta kolla TV nu!

Förresten, imorn kommer mamma o co hem! ÄNTLIGEN SLIPPER JAG LAGA MAT SJÄLV...

Kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback