Hatar rubriker...

Kommer aldrig på någon bra rubrik!

Men idag iaf, så har jag solat hela dagen. Men det känns som att jag inte blir brunare, och att min färg i ansiktet har gått bort. Får panik!
Jag och Vilmis har käkat massa vattenmelon och bara chillat. Tyra åt oxå massa vattenmelon haha. Hon var helt galen i det! Vid typ tre kom Fia, Mattias och Affiiiiiie. Dom åkte hem nyss!

När dom åkte gav jag upp mitt solande och hoppade in i duschen för att bara skölja av kroppen. Nu har jag smörjt in mej med typ ett kilo bodylotion. Är som en slemboll!
Sitter och väntar på att maten ska bli klar. Senare kanske jag och Elina ska ner till maren och bara chilla. Kanske ta en glarre eller nåt!

Nej, ska klä på mej nuu!




Finns det nå godare när man ligger i solen och steker?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Besök gärna min blogg :)

Jag gör gratis designer och jag bloggar också om allt som faller mig i smak :) <3

Postat av: Emelie

Besök gärna min blogg :)

Jag gör gratis designer och jag bloggar också om allt som faller mig i smak :) <3

2009-07-03 @ 19:54:13
URL: http://emsied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback