Fyfan vad varmt det är!

Asså att sitta i mitt rum är som att sitta i en bastu. Jag skojar inte!

Igår var jag hemma hela dagen och passade skithunden. Sola bara en liten stund igår. Fick ångest! Det är fan inte normalt.
Vid halv sex tiden åkte jag ner på stan och mötte Elina. Vi gick till Nancy's och köpte mat och satte oss vid Maren och käka i solskenet. Det var riktigt skönt! Satt och snacka om allting. Det var riktigt skönt att bara prata om allt som finns i huvudet. Elina är den enda som förstår ibland! Tack för att du finns Bibil <3..
Vid tio tiden orkade vi inte med myggen längre, så vi traskade mot bussarna. Dom gick inte förns halv elva så vi köpte en dricka och stod och dampade som vanligt. Garvade åt allt o alla!
Kom hem och kollade på BB, somnade faktiskt under programmet. Hur kunde jag vara så trött :S?

Idag passade jag och systeryster Tyra bajshund. Idag har hon varit asjobbig! Bara gjort massa sattyg.. Jag har varit duktig idag också. Har städat mitt rum, som såg förjäääävligt ut! Packning från kryssningen var kvar, kläder överallt. Hela sminkbordet var proppat med skit! Men nu är det rent och fint. Efter den svettiga städningen hoppade jag in i duschen. Riktigt skönt var det!
Nu sitter jag och tittar på TVn och äter Djungelvrål. Köpte en megapåse på båten. Älskar dom! Även imorn ska jag och Vilma passa Tyris. Så det blir o pressa i solen hela dagen imorn. Jag har börjat flagna på armarna så det ser ut som jag har nån fucking sjukdom. Snyggt!

Adjöö!

Lite bilder från The Cruuuise (tog inte alls många bilder):


Mysigt :)!



Rökpaus, uscha!



Dricker vodkasprite i solskenet!



Dags för party!



Hahaha, Elin ser aspackad ut!



Min och Jennies :). Strawberrydaquiri...



Jennie och jaaag (hahaha vafan har jag papper mellan tuttarna för ?)



Hahaha, jag dör av Magnus min!!



Haha, Magnus skor klibbade fast i dansgolvet. Så han och Jennie bytte skor!

Det var några bilder det! Elin du måste skicka dina och Magnus bilder också abri...

Kommentarer
Postat av: Ingo

haha! vilken min av magnus! Bästa!

Postat av: Elina

mhihi du är bäst min bibilkorv! Vi måste passa på o va där när de e finigt väder mucho skönt!<3

2009-07-01 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback