Disappointed

Planerna för dagen blev lite ändrade. Men det är inget att göra åt, och jag är INTE sur, bara besviken och det vore konstigt annars. Du vet vad jag pratar om!

Om ungefär en timme ska jag iväg på lite bravader, sen ska jag möta upp Cillapilla och åka hem hit. Vi ska laga Tacos och kolla på båda säsongerna av Myggan. Det är 16 avsnitt allt som allt tror jag, så det blir väl ungefär åtta timmar med Myggan hahaha.. Vi kmr avlida! Hon kmr sova över här också för det lär ju bli rätt sent haha..

Nej, nu ska jag göra mej en macka och fixa i ordning mej. Kolla Mattias nya video sålänge! Skitbra tkr jag :)..

KRAM!



Kommentarer
Postat av: TessanSessan

Skön låt :)

Postat av: Elina

I know I know =/, men aa. <3

2009-07-15 @ 19:12:33
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback