Change is gonna come

Finally friday.. Inte för att jag jobbar eller så resten av dagarna. Men det är ändå skönt med helg höhö.

Inatt sov Elina här. Hon gick dock o la sig vid halv tolv eftersom hon skulle upp sex o jobba. Men jag fortsatte glo på tv tills klockan va runt halv tre. Sen gick jag också och la mig!
Jag hade ställt klockan på elva för att jag inte skulle sova bort hela dagen. Men som vanligt stängde jag bara av den, och fortsatte sova. Vilket resulterade i att jag vaknade klockan ett, IGEN! Jaja, what to do!

Under dessa 2½ timmar jag har varit vaken har jag hunnit med; duscha, käkat frulle, kollat jobb, fått ångest för att det inte finns nå jobb, kollat igenom min garderob efter nått att ha på mig imorn (dock utan framgång) och sen har jag inte gjort mycket mer. Väldigt händelserik dag hittils! Haha...
Senare tänkte jag och Elina traska till systemet för att inhandla lite dricka inför morgondagen. Sen tänkte vi även ta en tripp förbi solariet.
Men nu ska jag kolla lite på tv!

Adiosssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback