Varför är jag vaken?

Ååh, jag önskar att jag va kvällstrött. Jag är aldrig trött på kvällarna. Spelar ingen roll vilken tid jag går upp eller vad jag gör på dagarna..

Idag så va jag iaf hemma. Kände mej typ halvdöd imorse. Lite tråkigt eftersom det va första praktikdagen idag. Men vi praktiserar ju trots allt i 6 veckor och 4 dar till, så jag klarar mej nog.

Har gjort absolut ingeting idag. Tror det har hjälpt för jag känner mej mkt piggare och motiverad. Men vi får väl se hur länge det håller i sej.
Läste ni LT idag förresten? Haha, där va det en längre intervju och en ännu snyggare bild på oss. Usch haha.. Ser hemsk ut!

Nej, ska väl kolla klart på  Scrubs och sen försöka sova. Hoppas inte fröknarna är sura på mej imorn för att jag va sjuk första dan. Mamma mia!

God natt!


Den snygga bilden från LT's hemsida..Ja, vi ser ju glada ut iaf haha :D!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback