Sliten är bara förnamnet!

Uuuuusch vad seg jag känner mej. Det här partandet kan itne vara bra för kroppen asså haha! Känner mej typ 70 år gammal.

Gårkvällen va iaf superkul :)! Började hemma hos Cillas pappa. Bästa förfesten på länge. Alla va galna :D! När alla va lagom runda under fötterna begav vi oss mot Olles. Några vurper på vägen av bla. Maria och Åsa hahaha! Jag klarade mej.
Det var ganska tomt på Olearys. Men det är det alltid i början! Men efter ett tag började människor välla in. Vi dansade och hade trevligt hela kvällen. Klockan två begav vi oss mot jackorna. Då märkte jag att de typ bara va jag, Tessan, Cilla och Simon kvar av hela gänget. Och vi va säkert mer än 10 pers när vi kom. Jaja..
Vi vandrade mot centralen där jag skulle ta nattbussen. Men aa de blev som det blev och Therese bästaste snällaste mamma kom o hämta oss. Fyfan vad glad jag blev!

Kom hem, gjorde mackor för jag va sjukt hungrig. Sen deckade jag i sängen! Imorse vaknade jag vid åtta-nio när mamma kom hem från jobbet. Gick upp o tog ett glas vatten för jag va bajstörstig.
Tog sin tid innan jag somna om, men vaknade igen HALV FEM! Haha.. Vadå död!

Nu väntar jag bara på mat (när den nu kommer) och sen ska jag fortsätta dega i soffan. Lägger in bilder från igår lite senare! Orkar inte hämta kameran som ligger i väskan.

Ciaaaaaaao!

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för en underbar kväll. skicka gärna bilderna till mig via msn sen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback