Shulululu!

Har haft lite smått panik den senaste timmarna. Jag har ju inge dricka till morgondagen, men jag tänkte att de va lugnt för mamma kunde ju kirra imorn. Men så sa hon att hon, Vilma o Fia och allihop ska på Disney on Ice. Så hon hinner inte! Och jocke ska oxå iväg, Elin jobba och Linda bor ju i Dalarna. Vadå panik!
Men mamma ringde Magnus så nu ere fixat.

Kom på att jag inte längre har pluskort heller. Så kan ju inte åka på helger eller efter kl sju! Ganska irriterande. Så imorn får jag köpa ett dygnskort, för jag har inte råd o plusa på mitt kort. Sen kom jag på att jag måste åka nattbussen hem själv, för mamma jobbar natt. Mamma Mia! Jag kmr dö..

Har precis kollat Dodgeball. Älskar den filmen haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback