Ont i kroppen

Det blidde ingen skola för mej idag. Hade feber i morse och fortfarande ont i halsen! Så min dag har bestått av att bara slappa. Kollat igenom massa gamla fotoalbum på mamma o pappa när dom va unga haha. Shit vad jag garva!
Pluggat har jag gjort oxå. Prov i Psykosocialt arbete i kapitlet "Signaler & riskbeteende". Rätt intressant faktiskt..

Drömde riktigt sjuka drömmar inatt. En dröm va typ en mardröm. Jag drömde att vi bodde i nåt konstigt hus. Jag hade fått tillbaka min gamla loftsäng i mitt rum, och så skulle jag gå o sova. Precis när jag ska lägga mej ser jag något stort svart i taket. Det var en megastor skorpion. Asså den va typ 30 cm! Jag skrek och fick panik och sprang in till mamma. Hon tog lugnt ner den med händerna och sen gick hon o sov. Sen när jag skulle försöka sova igen, ser jag nåt annat kryp, fast i normal size haha. Men ber mamma plocka bort det oxå!
Morgonen efter så går jag in i mammas rum o börjar prata om megaskorpionen. Då säger hon att de va nåt konstigt djur (minns inte namnet) och tar fram det. Då var det typ som en miniliten GRIS hahaha. Sen minns jag inte så mkt mer! Tror jag vaknade. Men de va en riktigt sjuk dröm o den kändes skit verklig. Och det va mkt hemskare än det låter! Så är det alltid med drömmar haha..

Men iaf, imorn är det freeedag. Får underhållet imorn! Så ska beställa lite smått från H&M. Bikini, skor och armband har jag hittat :). Får se om jag köper skorna. Måste överleva den här månaden oxå. Men dom kostar ju bara 129 kr på rean! Jag viiiiiill..

Ska förhoppningsvis till Skärholmen med Fia o co imorn oxå. Ska ni dit så RING MEJ FIA!!!!! Måste köpa smink o kolla lite på kläder. Extremt shoppingsug kan jag meddela!
Sen senare mot kvällen kmr Elina. Vi lär väl kolla Let's Dance, och sen ska vi ha TV-spels kväll haha. Supermario hela natten lång. Vi ska klara hela världen! Längtar som fan haha..
Och ut vill jag på lördag. Det blev ju ingen "fira-tessan-utgång" nu i helgen eftersom hon e sjuk :(. Men skulle vilja dra ut på Olles här hemma. Det va TVÅ fucking helger sen jag va ute! Inte okej...

Nej, ska kolla TV och plugga lite mer nu!

ADIOS!


Kommentarer
Postat av: Elina

åh ja vill spela nuis! mihihihihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback