Ja må hon leva, ja må hon leeeeva, jaaa må hon leva ut i hundrade åååååår!

Idag fyller ingen mindre än min kära vän Cecilia Jonsson 19 år! MASSA MASSA MASSA MASSA grattis till den lilla pungungen ♥♥.. Hoppas du får en superduper undebar födelsedag! Imorn kör vi utgång med karatefylla.. "Håll upp händerna ;D"





Annars då! Den här dagen har varit död typ. Kunde inte sova inatt, så jag kom i säng runt femtiden. Det resulterade i att jag vaknade väldigt sent idag haha.. Typ halv fyra! Resten av dan har jag bara degat i soffan. Och jag är skitirriterad för jag besällde ju några saker för en vecka sen, och jag valde att det skulle ta 7 dagar innan det skulle komma, för att det är en present till Cilla. Men har det kommit? NEEEJ.. Damp! Jag som ville surprisa henne imorn. Skitirrterad! Det va ju bästa bästa presenten oxå haha. Jaja, den kmr när den kommer!

Nu ska jag läsa bloggisar!
Hajdo

Kommentarer
Postat av: Therese

jasså :D haha undrar var jag har fått det där med sthlm ifrån då :P haha vi ses sen :D

Postat av: Anonym

jasså :D haha undrar var jag har fått det där med sthlm ifrån då :P haha vi ses sen :D

2009-01-03 @ 14:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback