It's like I waited my whole life, for this one night

Freeedag idag. Såå skööönt! Dagen började med prov. Hoppas att det gick bra. Men det gjorde det nog. Lunch efter det.
Efter lunchen var det dags för intervju. Länstidiningen kom o skulle intervjua mej, Cilla och Nina (BF-ambassadörer) om barn&fritidsprogrammet, för det hade kommit ut nån artikel om att BF är den sämsta linjen man kan gå för att den nästan alltid leder till arbetslöshet. Vilket verkligen är bullshit! Så vi blev intervjuade o dom tog massa snygga bilder. Hahah usch, jag vill inteeeeee att den ska komma ut. Jag såg hemsk ut som vanligt haha! Men håll utkik imorn, eller på måndag, då våra vackra nunor kmr finnas med i LT!

Aja, efter intervjun slutade vi. Jag tog en tripp på stan. Nina joinade mej en stund, men sen va hon tvungen o dra. Hände en kul grej när vi va inne på den där väskaffären brevid Lindex. Jag o Nina stod o prata om hur äckligt bajs anus korv mkt vi vill gå på Chris Brown konserten, och helt plötsligt strömmar Forever ut ur högtalarna. VÄRSTA SIGNET!! Vi skulle ha varit på Hovet och sett honom. Vi var mende för det! Men nästa gång Nina, nästa gång.

Nina lämnade mej sen, men jag traskade vidare i min ensamhet. Blåste 700 spänn på ingeting! Ångest.. 700 låter kanske inte mkt, men för mej är det mkt haha. Men köpte present till Ebba och Nora (måste hitta till Alfie oxå) sen köpte jag primer, foundation, rouge, ögonfransböjare, en väska, och ett par skitcoola örhängen. Tror det var allt!
När jag var nöjd så traskade jag till bussen på köpmangatan. Bussen kmr precis så jag får springa lite. I farten försöker jag leta efter mitt busskort, men hittar det inte. Lät bussen åka o jag stod där som en idiot o leta i väskan och i jackfickorna, men inget busskort. Jag va nära till tårar kan jag säga, jag hade absolut inte pengar till o köpa ett nytt busskort. Ringde iaf mamma.. Medans jag väntade på henne kolllade jag igenom allting. Bläddrade i boken jag hade i väskan, och vad fanns längst bak om inte busskoret. Vilken lättnad!

Nu sitter jag här o e ganska seg. Funderar på o ta en nap så jag orkar vara uppe hela natten o spela Supermario :D.. Japp så får det bli!

Hoppas ni får en trevlig fredag!




Idag körde jag på den berömda "The Hills" frippen som alla bloggar skriver om



The baaag, 124 kr på den där affären brevid Lindex. Minns ju inte namnet höhö!



Stora örhängen för 30 spänn på Ur&Penn's rea. Perfekta för party höhö!


 


Kommentarer
Postat av: Therese

massa fint !! och du är så snygg i dina frisyrer, alltid ! :D

Postat av: maria

daaaah de heter wedin accersoarer tyyp :O

2009-01-23 @ 19:30:11
URL: http://mariaorre.blogg.se/
Postat av: En trogen chris brown fan!!! (nina)

assåååå, min kusin ringde mig nu när chris brown sjöng with you och forever,asså ja började nästan gråta, dt här var mitt största misstag EVER!!!! Kmr aldrig glömma dt.....åååh va ja e ledsen!!! O sen så skicka hon sms att dom stod brevid danny o mattias, asså kan dt bli värre!!!!!!!

hahaha han kmr till danmark på sönda....va sägs, ska vi ta en dagstur!?!?

2009-01-23 @ 22:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback