Bajs

Nu kommer ett klagoinlägg så sluta läs om ni inte orkar höra..

Va hemma från skolan idag. Hade bara en lektion, där läraren inte ens va där. Så jag kände att jag hellre stannar hemma. Har haft världens huvudvärk hela dagen oxå.
Har varit hemma själv så har hunnit tänka på massa grejer, och det har bara gett mej mer huvudvärk. Drömt sjuka drömmar har jag gjort oxå..

Allt känns konstigt. Har ingen lust till nånting. Jag vill att det ska hända nåt nytt i mitt liv. Nån förändring.
Jag känner mej som ett nervvrak. Går nånting fel blir jag ledsen och arg. Börjar böla för minsta lilla, fast så är jag iof alltid.
Idag började jag storgråta när jag kollade på Oprah, en tjej fick sjunga med sin största idol Celine Dion på Madison square garden. Så jäkla fint!
Ni måste kolla...




Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh herre gud va ja ryyyser....

Vrf inte inne på msn, måste prata me dej??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback