Varför går helgen alltid så fort?

Jag hinner inte ens förstå att det har blivit helg innan den är över igen. Jäkligt irriterande!
Har inte uppdaterat på länge, så här kommer en liten resumé av mina dagar..

 Fredag: Kort dag på praktiken. Riktigt skönt! Jag tog bussen ner på stan o sprang in på Kappahl och köpte strumpisar. Har lyckats trasha alla mina.. Sen kom mamma och hämtade mej. Dom skjutsade hem mej och så åkte mamma och resten av packet (Fia, Alfons, Elin och Vilma) till Hedlandet.
Jag kom hem och käkade lite mackor och sov en timme typ. Sen hoppade jag in i duschen och började med allt fixande. Vid sju skjutsade mamma ner mej på stan. Mötte upp Cilla, Jennifer och Anni!
Vi va framme hos födelsedagsbarnet vid halv nio nångång. Där var det massa folk (typ 20 pers i en liten etta haha) och det bjöds på tacos och grejer. Kvällen fortsatte och Anni och Jennifer lämnade oss lite tidigare. Vid tolv drog typ alla ut 54an... Eller många iaf! Vi dansade och hade trääävligt..
Tror klockan va runt två när vi började tänka på refrängen. Jag o Cilla drog till Donken och köpte pommes som vi tog med oss och sen tog vi nattbussen hem. Det var fan den roligaste nattbussresan ever. Jag tror aldrig jag har garvat så mkt! För det första var det PROPPAT på nattbussen (vi hoppade på vid söder), så vi fick sitta på golvet haha. Sen satt vi där o käka våra pommes med garlic dipp haha. Sen så börjar Cilla snacka om Big mc och grejer.. Så råkar hon säga Mc Big. Och jag skojar inte... Jag DOOOG av garv! Jag kissade nästan på mej. Och de är inte ens kul, men shit vad jag skrattade. Och jag hade värsta fågelskrattet (nivet när det rasslar sådär i halsen som en gammal gubbe) så Cilla fick ju sina kissattacker av mitt garv. Sen lite senare under färden skulle hon säga det igen, men så råkar hon säga Mic Bag... Då dog jag igen! Ojoj.. Det va riktigt kul!
När det gått av lite folk fick vi äntligen sitta. Båda däckade typ sista 10 minutrarna. Vi va väl framme på centralen vid halv fyra? Rätt tidigt för att vara oss haha.. Mamma kom o hämtade oss (tom hon var chockad över att vi va hemma så tidigt haha) så skjutsade vi hem Cilla och sen hemmåt. Jag däckade i sängen på en minut. Va så sjuuuuukt trött. Det är fan en av anledningarna till att jag inte gillar att gå ut på fredagar. Jag e helt död!
Men det var en riktigt kul kväll med muttCilla. Vi körde spindelmannen inne på toan och vurpade i trappan och grejer, men så är det när vi är på G haha. Du är så bra!!

Lördags: Vaknade med galen huvudvärk. Som tur va mådde jag inte illa! Tog alvedon och la mej i soffan och degade framför tvn. Somnade och sov o sov o sov. La mej i sängen och fortsatte sova! Sov typ hela dagen. Jag va helt slut. Vid sju vaknade jag till ordentligt och käkade och sådär. Sen glodde jag på melodifestivalen (som va sämst) och gick o sov vid ett. Riktigt trevlig alla hjärtans dag haha!

Idag: Vaknade vid elva. Kollade lite på tv och började fixa mej o sådär! Mötte Elina på stan vid ett. Traskade runt lite och avslutade rundan på Nancy's. Satt där tills det stängde. Åkte hemmåt och nu är jag här. Väntar på att One tree hill ska börja, och sen är det ju GOSSIP GIRL!

Bjuder på lite filmer och bilder från helgen.. Enjoy!



Ursäkta mitt vackra skratt haha...



Anni och Cillus :) (eller rättare sagt ToyStory potatisen och fårherden haha)



Blonda och blåögda. Jag kände mej inte alls utanför haha!



Cilla och Thomas leker sär haha...



Folk :)



Jag, Anni, och Jennifer :)



Jennifer och My mutt :)!



Paketöppningsdags!



Alltid posa på toaletten :)!



Haha vi har iaf kul på toan!



Hahah vi är så bääst! Mic Bag och Mc Big...



Min finaste Alla hjärtans dag present som jag fick av min bästaste lillesyster Vilma!!





Kommentarer
Postat av: syster elin

iiiiiiiiiiiiiiii =) ja å vilma körde pärlplattor hela dagen lång =) berätta dem om kaoset idag här hemma me vilma?! ja höll på döööööö!! Kramm

2009-02-15 @ 21:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback