Spontant

Jahapp, Tessan skickade sms och frågade om jag ville gå ut. Och jag e inte den som säger nej! Så ikväll blir det party. Antar att vi går ut på Olles. Har kirrat sminket, måste klä på mej o fixa håret oxå. Therese kmr väl runt halv nio kanske!

Spontankvällar brukar bli bäst, så jag hoppas på en skön kväll. Men det kan ju inte bli annat när jag o Therese är i farten. Det händer alltid sjuka grejer när vi är ute tillsammans haha! Hoppas ni får en trevlig lördag.

Ses i dimman


Förresten, tänkte göra lite reklamn för min kära storasyster. Hon har nämligen oxå skaffat blogg. Ni hittar henne och Johan på
http://anderssonmostrom.blogg.se


Update: Maria hänkar oxå, men kör på nyktert. Det har aldrig varit något för mej höhö!

Kommentarer
Postat av: fia

vi har utmanat dig kolla vår blogg

Postat av: Elina

uuulala, hade ni skojiiit:D?

2009-02-08 @ 14:43:28
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback