Proppmätt med tunga ögonlock

Vilken härlig dag det var på praktiken idag. Kändes så bra hela dagen! Alla barnen e så underbara :).. Blir kallad allt från No-nanna, Onanna, Hanna, Anna och faktiskt Johanna. Vissa barn e så duktiga på att prata :)!

Imorse kändes det dock inte lika härligt att gå upp. Vaknade verkligen på fel sida. Var trött och extreeeemt omotiverad till att kliva upp ur sängen. Men när man väl är framme på praktiken är det skitkul. Det är just det där på morgonen som fan kan ge mej självmordstankar ibland. Det där väckarklocksljudet ger mej ryyyysningar! Jag är inte och kommer aldrig att bli en morgonmänniska. Den saken är klar!

Va ute lite på eftermiddagen med barnen idag. Underbart väder! Solen kan verkligen göra en på bra humör. Dock hade det frysit på rejält under natten, så hela utegården på dagis va som en stor isrink. SVINHALT! Läskigt när alla ungar springer runt och leker där. Dom borde fan ha hjälm på sej haha!

Va hemma från praktiken runt kvart över fem. Bussresan hem var så skön. Satt på ett sånt där skönt ställe i bussen där ingen kan se en och man liksom e i sin egen lilla värld, lyssnade på bra musik. Va nära på att somna faktiskt!
Väl hemma höll mej vaken genom att spela Mario Kart (hade jag satt mej i soffan och kollat på tv hade jag deckat), och nu har jag precis proppat i mej korvstroganoff och mackisar. På tal om mat, idag var det pannkakor på dagis, gissa om jag blev glad. Men kunde ju inte svulla i mej typ 50 pannkisar eftersom jag inte va ensam om att älska det haha.

FÖRRESTEN, omgomgomg, såg ni Gossip Girl igår eller. Asså åååååh underbart prograaaaam! Blir ju galen.

Nej, nu ska jag sätta punkt för detta flummiga, osammanhängande inlägget!

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Elina

mhahah aa ja såg gossip, snoppbraaa:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback