Nobody knows..I hide it inside

Dags att blogga lite då. Vet inte vad som har hänt med mej men datorn känns inte lika lockande längre. Har ingen ork till den lixom!

Iaf så har mina dagar sett ut såhär:

Måndags: Praktik och efter det hem och fixa sej inför Stora bloggpriset. Jag o Tessan anlände till Nalen runt halv sju. Minglade o drack o spana efter bloggare. Precis innan prisutdelningen ser jag
Kenza, och jag höll på o dö haha. Och under hela prisutdelningen står vi precis brevid henne. Coolt ju! Tog bild tillsammans oxå mahaha.
Såg även Elin Kling, Kissie, Andersson&Sahlin och massa mer mindre bloggar. Jenny Östgren ( nivet hon från Nyhetsmorgon) höll i prisutdelningen, och självklart var hennes kära man där och det är ju ingen mindre än Niclas Strömstedt. Förresten Therese, såg vi inte han Ca eller Can eller vad han hette? HAHAHA, jag dog. Hon såg nån långhårig man och menade alltså han Joakim Cans som vann förra körslaget. Vilket det itne alls va haha!
Vi drack vin (som faktiskt va gott) och champagne, sen insisterade Tessan på att bjuda på SHOTAR, men dom hade ingen shaker så dom kunde inte göra riktiga shotar, så vi fick shota ren Smirnoff Raspberry. Det funkade det med haha. Hon bjussa på en till senare under kvällen. Vilket resulterade i att Tessan blev lite väl rund under fötterna medans jag va relativt nykter haha. Men shit vad vi hade kul och skrattade hahaha!
Tågresan hem va nog inte så trevlig för Therese. Vi hoppade av i Östertälje och jag fick skjuts hem av Tessans mamma, TACK! Skitkul kväll, men synd att de va på en måndag som sagt :D. Annars hade vi partat  gärnet..

Tisdag: Pallrade mej upp till praktiken (började iof 11). Mådde superbra som tur va! Va med till stängning, så va hemma runt sju nångång. Sen hände det inte mkt mer den dagen.

Igår: Praktik, sen nada! Kände mej sjuk så orkade inte göra så mkt.

Idag: Vaknade och va galet förkyld och hade ont i huvudet, tog tempen men den visade 35.6. Den måste vara sönder haha! Va iaf hemma idag, och blir nog hemma imorn med.
Har bara legat o kollat på TV hela dagen. Fick hem bikinin jag beställde från H&M oxå. Jag som trodde jag skulle behöva hämta ut den, men den kom i brevlådan.

Sådär, nu har jag uppdaterat lite iaf. Sätter in lite bilder från bloggalan nån annan dag när jag har ork (och fört över dom på datorn höhö , förlåt Tessan).
Förresten, i helgen vill jag gå ut, sån som är på? Cilla, en gammal hederlig runda på Olles kanske? Känns som att alla ska ut utom jag...

Puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback