Jag hatar känslan

Jag hatar känslan av ensamhet, trots det att man är omringad av människor hela tiden. Känns som att man är den enda i världen, även fast man vet att man vilken sekund som helst kan ringa någon för att bara prata. Riktigt jobbig känsla...

Alldeles strax börjar Big Brother, två program på raken, efter det ska jag läsa min nya bok. Köpte den igår på MAXI's bokrea. Aldrig fucka upp heter den. Det är fortsättningen på en av dom bästa böckerna jag har läst, Snabba Cash. Har velat läst den enda sen den kom ut, så nu slog jag till när den va på bokrean. Den kostade egentligen  229 kronor, men jag köpte den för 69 kr!! Sicket kap..

Nej, nu ska jag rensa huvudet med lite Big Brother..

Hej!




Kommentarer
Postat av: malin

Hej brilly! Nu är jag hemma igen efter tre dygn på äckelsjukhuset! Hoppas att jag är på bättringsvägen nu.. kram på diiiig

Postat av: L.

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök:) Tack!

2009-02-27 @ 18:21:07
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback